آ
-
آسیب شناسی جذب معلم
آسیبشناسی فرایندهای جذب و انتخاب معلم در آموزش و پرورش و ارائه توصیههای سیاستی برای بهینهسازی آن [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 94-112]
-
آموزش حضوری
بیماری کرونا، دانشگاه و سیاست گذاری آموزشی در شرایط پساکرونا (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان) [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 78-93]
-
آموزش عالی
واکاوی سیر تحول آموزش عالی در افغانستان [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
-
آموزش مجازی
بیماری کرونا، دانشگاه و سیاست گذاری آموزشی در شرایط پساکرونا (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان) [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 78-93]
-
آینده پژوهی
آینده ساختار رشته ها و گروه های آموزشی دانشگاهی ایران در فضای انقلاب صنعتی چهارم: یک رویکرد سناریویی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 113-132]
ا
-
اعضای هیئت علمی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی توانمندسازی اعضای هیئت علمی در ترغیب دانشجویان به فعالیت های کارآفرینانه [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 58-78]
-
افغانستان
واکاوی سیر تحول آموزش عالی در افغانستان [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
-
اکوسیستم توسعه دانش بنیان
نقش و جایگاه دانشگاهها در اکوسیستم استانی توسعه دانش بنیان: چارچوب نظری و کاربردهای آن برای استان آذربایجان غربی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 35-57]
-
اکوسیستم دانش
نقش و جایگاه دانشگاهها در اکوسیستم استانی توسعه دانش بنیان: چارچوب نظری و کاربردهای آن برای استان آذربایجان غربی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 35-57]
-
اکوسیستم کارآفرینی
نقش و جایگاه دانشگاهها در اکوسیستم استانی توسعه دانش بنیان: چارچوب نظری و کاربردهای آن برای استان آذربایجان غربی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 35-57]
-
اکوسیستم منطقهای توسعه دانش بنیان
نقش و جایگاه دانشگاهها در اکوسیستم استانی توسعه دانش بنیان: چارچوب نظری و کاربردهای آن برای استان آذربایجان غربی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 35-57]
-
اکوسیستم نوآوری
نقش و جایگاه دانشگاهها در اکوسیستم استانی توسعه دانش بنیان: چارچوب نظری و کاربردهای آن برای استان آذربایجان غربی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 35-57]
-
الگو
طراحی و اعتبارسنجی الگوی توانمندسازی اعضای هیئت علمی در ترغیب دانشجویان به فعالیت های کارآفرینانه [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 58-78]
-
انقلاب صنعتی چهارم
آینده ساختار رشته ها و گروه های آموزشی دانشگاهی ایران در فضای انقلاب صنعتی چهارم: یک رویکرد سناریویی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 113-132]
ب
-
بهینه سازی جذب معلم
آسیبشناسی فرایندهای جذب و انتخاب معلم در آموزش و پرورش و ارائه توصیههای سیاستی برای بهینهسازی آن [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 94-112]
-
بیماری
بیماری کرونا، دانشگاه و سیاست گذاری آموزشی در شرایط پساکرونا (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان) [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 78-93]
ت
-
تربیت معلم
آسیبشناسی فرایندهای جذب و انتخاب معلم در آموزش و پرورش و ارائه توصیههای سیاستی برای بهینهسازی آن [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 94-112]
-
توانمندسازی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی توانمندسازی اعضای هیئت علمی در ترغیب دانشجویان به فعالیت های کارآفرینانه [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 58-78]
ج
-
جذب و انتخاب معلم
آسیبشناسی فرایندهای جذب و انتخاب معلم در آموزش و پرورش و ارائه توصیههای سیاستی برای بهینهسازی آن [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 94-112]
-
جهتگیریها
واکاوی سیر تحول آموزش عالی در افغانستان [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
د
-
دانشگاه
امکانی تازه برای نوشتن دربارۀ اجتماع برای اجتماع: حضور اساتید علوم اجتماعی دانشگاه در شبکههای اجتماعی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
دورههای تاریخی
واکاوی سیر تحول آموزش عالی در افغانستان [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 19-34]
ر
-
رشته ها و گروه های آموزشی
آینده ساختار رشته ها و گروه های آموزشی دانشگاهی ایران در فضای انقلاب صنعتی چهارم: یک رویکرد سناریویی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 113-132]
س
-
ساختار سازمانی
آینده ساختار رشته ها و گروه های آموزشی دانشگاهی ایران در فضای انقلاب صنعتی چهارم: یک رویکرد سناریویی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 113-132]
-
سناریونویسی
آینده ساختار رشته ها و گروه های آموزشی دانشگاهی ایران در فضای انقلاب صنعتی چهارم: یک رویکرد سناریویی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 113-132]
-
سیاست گذاری آموزشی
بیماری کرونا، دانشگاه و سیاست گذاری آموزشی در شرایط پساکرونا (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان) [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 78-93]
ش
-
شبکههای اجتماعی
امکانی تازه برای نوشتن دربارۀ اجتماع برای اجتماع: حضور اساتید علوم اجتماعی دانشگاه در شبکههای اجتماعی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
-
شرایط پساکرونا
بیماری کرونا، دانشگاه و سیاست گذاری آموزشی در شرایط پساکرونا (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان) [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 78-93]
ع
-
علوم اجتماعی
امکانی تازه برای نوشتن دربارۀ اجتماع برای اجتماع: حضور اساتید علوم اجتماعی دانشگاه در شبکههای اجتماعی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
ف
-
فضای مجازی
امکانی تازه برای نوشتن دربارۀ اجتماع برای اجتماع: حضور اساتید علوم اجتماعی دانشگاه در شبکههای اجتماعی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
ک
-
کارآفرینی دانشجویان
طراحی و اعتبارسنجی الگوی توانمندسازی اعضای هیئت علمی در ترغیب دانشجویان به فعالیت های کارآفرینانه [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 58-78]
ن
-
نوشتن
امکانی تازه برای نوشتن دربارۀ اجتماع برای اجتماع: حضور اساتید علوم اجتماعی دانشگاه در شبکههای اجتماعی [دوره 30، شماره 1، 1403، صفحه 1-18]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد